Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.
Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?
Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?