• 29-08-2012, 12:56:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    raxip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.

    Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?

    Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?
    Sanırsam birkez ban yedikten sonra kendi adınla bir daha hesap vermiyorlar diye biliyorum. Eş dosttan birinin adıyla aç yoksa yine banlanırsın.
  • 30-08-2012, 13:52:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşımın bilgisayarına girdim dün teamviewer ile yeni bir hesap açtık arkadaşımın adına. Ad, soyad, adres vs. hep arkadaşıma ait idi. Bu sabah hesabım banlanmış.
  • 30-08-2012, 13:56:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    youtube partnerlik hesabı aç belki ban yemezsin sonra bir siteye onaylatıp içerik için adsenseye çevirirsin
  • 05-09-2012, 01:36:39
    #13
    adsense'nin suyu çıktı, bıraktım ben kullanmıyorum artık.
  • 05-09-2012, 01:51:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense'nin suyu çıktı, bıraktım ben kullanmıyorum artık.
    ne kullanıyorsunuz?