raxip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.

Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?

Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?
Sanırsam birkez ban yedikten sonra kendi adınla bir daha hesap vermiyorlar diye biliyorum. Eş dosttan birinin adıyla aç yoksa yine banlanırsın.