6 yildir google reklamini kullaniyorum kural disi hic bir sey yapmadim her ay tikir tikir ödememi aliyorum.
googlenin kurallari belli uydugunuz sürece hicbir sorun cikmaz
Gecmis olsun arkadasim hesaplarin icin
be beklenen son :) BAN!!!
34
●2.245
- 11-01-2011, 19:09:01Merhabalar;DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban yemedim de AdSense'den, merakıma verin, bir sorum olacaktı. 6 yıllık hesabınızda, bu 6 yıl içerisinde hangi sitelerde reklam yayınladınız ?
Ki ihtimal vermiyorum da, imzanızda site gibiyse, AdSense Politikalarına aykırı bir site bunu 6 yıllık kullanıcı olarak sizde biliyorsunuzdur.
Affınıza sığınarak söylüyorum, ben sizin 6 yıllık AdSense kullanıcısı olduğunuzu hiç sanmıyorum. - 11-01-2011, 20:39:36Beni yanlış anladınız sanırım ?DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 6 yıllık AdSense kullanıcısı olarak sizin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum
- 11-01-2011, 20:57:405 yıldır adsense kullanıyorum her ay Allah'a şükür paramı da alıyorum. Şimdiye kadar hesabım 2 defa kapatıldı onu da kendim hak ettim. Birazda o zamanlar pek tecrübe sahibi değildik. Kapatılma sebebi ise c rack key illegal vb. paylaşımlar dan dolayı idi. Son 3 yıldır problem yaşamadan kullanmaya devam ediyorum. Uygunsuz paylaşımlar ya da hileli yerleşim olmadığı sürece hesapların kapatılacağını sanmıyorum. Ayrıca bir arkadaş
demiş. Ben tek hesabımı 10 site de yayınlıyorum uzun zamandır şu anda. Neden o zaman gelip benim hesabımı devre dışı bırakmadılar? Arkadaşlar lafla peynir ekmek gemisi yürümez. Hile hurda ile iş yapmadığınız sürece uzun yıllar yolunuza devam edersiniz.. 2+2=4Alıntı
Saygılar,sevgiler.. - 11-01-2011, 21:12:24
- 11-01-2011, 21:18:33Peki hacı seni mi kıracağım 5 olsunhaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle