• 11-01-2011, 19:02:26
    #28
    6 yildir google reklamini kullaniyorum kural disi hic bir sey yapmadim her ay tikir tikir ödememi aliyorum.
    googlenin kurallari belli uydugunuz sürece hicbir sorun cikmaz
    Gecmis olsun arkadasim hesaplarin icin
  • 11-01-2011, 19:09:01
    #29
    DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yildir google reklamini kullaniyorum kural disi hic bir sey yapmadim her ay tikir tikir ödememi aliyorum.
    googlenin kurallari belli uydugunuz sürece hicbir sorun cikmaz
    Gecmis olsun arkadasim hesaplarin icin
    Merhabalar;

    Ban yemedim de AdSense'den, merakıma verin, bir sorum olacaktı. 6 yıllık hesabınızda, bu 6 yıl içerisinde hangi sitelerde reklam yayınladınız ?

    Ki ihtimal vermiyorum da, imzanızda site gibiyse, AdSense Politikalarına aykırı bir site bunu 6 yıllık kullanıcı olarak sizde biliyorsunuzdur.

    Affınıza sığınarak söylüyorum, ben sizin 6 yıllık AdSense kullanıcısı olduğunuzu hiç sanmıyorum.
  • 11-01-2011, 20:08:39
    #30
    siz ne derseniz öyle olsun
  • 11-01-2011, 20:39:36
    #31
    DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ne derseniz öyle olsun
    Beni yanlış anladınız sanırım ?

    Sadece 6 yıllık AdSense kullanıcısı olarak sizin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum
  • 11-01-2011, 20:46:08
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür ufak çaplı banlarda hiçbir yasal sorumluluk google'a yükleyemezsiniz. Başa zaman ve düşünce kaybı yapmayın.
  • 11-01-2011, 20:57:40
    #33
    5 yıldır adsense kullanıyorum her ay Allah'a şükür paramı da alıyorum. Şimdiye kadar hesabım 2 defa kapatıldı onu da kendim hak ettim. Birazda o zamanlar pek tecrübe sahibi değildik. Kapatılma sebebi ise c rack key illegal vb. paylaşımlar dan dolayı idi. Son 3 yıldır problem yaşamadan kullanmaya devam ediyorum. Uygunsuz paylaşımlar ya da hileli yerleşim olmadığı sürece hesapların kapatılacağını sanmıyorum. Ayrıca bir arkadaş

    Alıntı
    "reklamları birden fazla sitede yayınlıyorsa kaldırmasını tavsiye ederim"
    demiş. Ben tek hesabımı 10 site de yayınlıyorum uzun zamandır şu anda. Neden o zaman gelip benim hesabımı devre dışı bırakmadılar? Arkadaşlar lafla peynir ekmek gemisi yürümez. Hile hurda ile iş yapmadığınız sürece uzun yıllar yolunuza devam edersiniz.. 2+2=4

    Saygılar,sevgiler..
  • 11-01-2011, 21:12:24
    #34
    gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıldır adsense kullanıyorum her ay Allah'a şükür paramı da alıyorum. Şimdiye kadar hesabım 2 defa kapatıldı onu da kendim hak ettim. Birazda o zamanlar pek tecrübe sahibi değildik. Kapatılma sebebi ise c rack key illegal vb. paylaşımlar dan dolayı idi. Son 3 yıldır problem yaşamadan kullanmaya devam ediyorum. Uygunsuz paylaşımlar ya da hileli yerleşim olmadığı sürece hesapların kapatılacağını sanmıyorum. Ayrıca bir arkadaş

    demiş. Ben tek hesabımı 10 site de yayınlıyorum uzun zamandır şu anda. Neden o zaman gelip benim hesabımı devre dışı bırakmadılar? Arkadaşlar lafla peynir ekmek gemisi yürümez. Hile hurda ile iş yapmadığınız sürece uzun yıllar yolunuza devam edersiniz.. 2+2=4

    Saygılar,sevgiler..

    öyle olmuyor malesef 2+2=5 oluyor bazı zamanlar
  • 11-01-2011, 21:18:33
    #35
    haltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle olmuyor malesef 2+2=5 oluyor bazı zamanlar
    Peki hacı seni mi kıracağım 5 olsun