5 yıldır adsense kullanıyorum her ay Allah'a şükür paramı da alıyorum. Şimdiye kadar hesabım 2 defa kapatıldı onu da kendim hak ettim. Birazda o zamanlar pek tecrübe sahibi değildik. Kapatılma sebebi ise c rack key illegal vb. paylaşımlar dan dolayı idi. Son 3 yıldır problem yaşamadan kullanmaya devam ediyorum. Uygunsuz paylaşımlar ya da hileli yerleşim olmadığı sürece hesapların kapatılacağını sanmıyorum. Ayrıca bir arkadaş
Alıntı
"reklamları birden fazla sitede yayınlıyorsa kaldırmasını tavsiye ederim"
demiş. Ben tek hesabımı 10 site de yayınlıyorum uzun zamandır şu anda. Neden o zaman gelip benim hesabımı devre dışı bırakmadılar? Arkadaşlar lafla peynir ekmek gemisi yürümez. Hile hurda ile iş yapmadığınız sürece uzun yıllar yolunuza devam edersiniz.. 2+2=4
Saygılar,sevgiler..