6 yildir google reklamini kullaniyorum kural disi hic bir sey yapmadim her ay tikir tikir ödememi aliyorum.
googlenin kurallari belli uydugunuz sürece hicbir sorun cikmaz
Gecmis olsun arkadasim hesaplarin icin
Merhabalar;
Ban yemedim de AdSense'den, merakıma verin, bir sorum olacaktı. 6 yıllık hesabınızda, bu 6 yıl içerisinde hangi sitelerde reklam yayınladınız ?
Ki ihtimal vermiyorum da, imzanızda site gibiyse, AdSense Politikalarına aykırı bir site bunu 6 yıllık kullanıcı olarak sizde biliyorsunuzdur.
Affınıza sığınarak söylüyorum, ben sizin 6 yıllık AdSense kullanıcısı olduğunuzu hiç sanmıyorum.