arkadaşımın hesabına ban attı 19 bin doları gitti
kötü bi olay dikkat etmek lazım reklamları bir sitede yayınlamak gerekiyor, eskiden google birşey demiyodu
ama artık ban atıyo herkez dikkatli olsun reklamları birden fazla sitede yayınlıyorsa kaldırmasını tavsiye ederim
be beklenen son :) BAN!!!
34
●2.245
- 11-01-2011, 10:41:59Clint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaslında kaç zamandır bir konu açmayı düşünüyordum.çünkü şu an sadece siz tahmin ediyorsunuz,biz tahmin ediyoruz ve paranoyaklık oluşuyor.Shark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakalım ödeme gününe kadar banlanan ve ödemesi gelen hesaplar arasında ben kendi yorumumu yazıcam,işte ne bileyim,banlanan hesap 3 aylıktı,banlanmayan 1,birinde çok para vardı birinde az,biri şu şekilde yayınlandı,diğeri şu ve şu an aklıma gelmeyen detaylarla birlikte yazıcam.ve banlanan ve banlanmayan arkadaşlarda yazarsa herkes için bir fikir çıkabilir ortaya..en son 3 sene önce adsense kullanıyordum.baya bir süre ödeme almıştım.sonra 2 ay içinde 3 hesabım banlanmıştı.bi tanesi ile baya uğraşmıştım,çünkü suçum yoktu,ban açılıp ilk ödeme den sonra tekrar ban yemiştim..nasıl olduğunu da 2 hafta içinde açacağım konu da yazıcam. - 11-01-2011, 10:50:18google amca da ban atmasın da tek hesap kullanalım kardeşimAlbos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bak mesela bir hesabım olsaydı,şu an tüm ümidim gitmişti ama halen bir hatta iki ümit var
ya şu an burada miktarı yazmak istemiyorum ama borçum olmazsa 3 sene aradan sonra tekrar adsense işine hiç girmezdim.bu ay hiç ödeme alamazsam daha işim olmaz adsense ile ama borçlarımı ödemek için adsense den başka çarem kalmadı.asgari ücret ile yetmiyor maalesef.. - 11-01-2011, 11:02:47Üyeliği durdurulduYa formu doldurup göndereceğim ama benden AdSense yayıncı kimliği numarası: istiyor.Bu numarayı da kaydetmemiştim bir yere.Nasıl olacak bilmiyorum...
Ayrıca bu işin peşini bırakmak tabili olmaz ne gerekiyorsa ne yapılması gerekiyorsa onu yapacağım ama haksızlık diye düşünüyorum...

