Ya formu doldurup göndereceğim ama benden AdSense yayıncı kimliği numarası: istiyor.Bu numarayı da kaydetmemiştim bir yere.Nasıl olacak bilmiyorum...
Ayrıca bu işin peşini bırakmak tabili olmaz ne gerekiyorsa ne yapılması gerekiyorsa onu yapacağım ama haksızlık diye düşünüyorum...