Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kural cignemek var : ayni kullanici tek bir hesabi olmali diyor google

gecmis olsun
google amca da ban atmasın da tek hesap kullanalım kardeşim
bak mesela bir hesabım olsaydı,şu an tüm ümidim gitmişti ama halen bir hatta iki ümit var

ya şu an burada miktarı yazmak istemiyorum ama borçum olmazsa 3 sene aradan sonra tekrar adsense işine hiç girmezdim.bu ay hiç ödeme alamazsam daha işim olmaz adsense ile ama borçlarımı ödemek için adsense den başka çarem kalmadı.asgari ücret ile yetmiyor maalesef..