• 08-09-2007, 00:04:52
    #19
    Arkadaşlar bnde yazdın bakalım nolcak..
    telefon numaramıda verdim bill amca arayacakmı bakalım
  • 08-09-2007, 00:32:25
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kesin arar :P
  • 08-09-2007, 23:45:41
    #21
    gehhegghheghh gehhh gehh PoSeiDoN yaşaaa sennn
  • 09-09-2007, 02:09:02
    #22
    PoSeiDoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hiç öyle olmayacak. Microsoft toplumun her kesimine hitap edebilen çok büyük bir şirket ve herzaman imajı ön plandadır. Değil Google, Google'dan bile acımasız olsaydı şuanda kaç milyon insan windows kullanamazdı. Microsoft profesyoneldir. Gizlisi saklısı yoktur. Olsa bile bu bizi ilgilendirmeyen, bize maddi zararı olmayan şeylerdir. Google'ın ise sanal mafyadan bir farkı yoktur. Herşeylerini gizliden yürütüyorlar. Düşüncem o ki Windows çok güzel bir sistem kuracaktır. Ve herkes hak ettiğini alacaktır. Hatta öyle olacak ki google bile yola gelecektir. Ama ilhan irem'inde dediği gibi 'gidenler geri gelmez bu yaşlar niçin' google
    Arkadaşım gerçekten döktürmüşün.

    arkadaşımızın dediği gibi Microsoft acımasız olsa o kadar kişi nasıl windows kullanıyor.


    eğer bi mesajta yanlış okumadıysam ;

    google un israille bi bağı yok mu.

    İsrail Abd ye

    abd dünya ya hükmediyor.



    israil google a


    google sanal aleme hükmediyor.
  • 09-09-2007, 02:19:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hayda bree microsoft adcenter çıkarda kurtar bizi şu kıçıkırık googleden.beklemekten illallah ettik.
    arkadaşlar başka bir forumda okumuştum. adcenter@microsoft.com mail adresine webmasterlar mail yolladıklarında dikkate alıyorlar ona göre ülkeleri sıraya koyuyorlarmış.800 000 kişi mail atmış sadece biz türklerden mail gitmiyor galiba..(neticede düzülmeye alışmış milletiz canım gayet normaldir.)
  • 09-09-2007, 04:20:44
    #24
    başka bi acıdan bakarsak Türkiyenin nerden baksanız %80 arama motoru olrak Google kullanıyor. MSN'nin Türkiye'yi listesine alması için MSN Live Search kullanalım
  • 09-09-2007, 06:21:04
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar son yazılanlar heyecanlandırdı beni
    Yaw bi mail adresi bulup tüm msn adreslerimizden gönderelim
    Artık msn live search kullanmaya söz verelim!
    Artık biz de gugılı banlayalım
    Yaşasın mikrosoft :P
    (uçtum yaw )
  • 09-09-2007, 08:12:27
    #26
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı sitede Google Adsense ile bunu koyarsak acaba hangisi önce banlar
    Kesin kan çıkar
  • 09-09-2007, 17:43:31
    #27
    Maillere boğalım microsoft'u ama google dan daha insaflı olacakları kesin olduğu için bence sadece bir an önce türkiyede yayına girmesini istemeliyiz maillerde