Bence hiç öyle olmayacak. Microsoft toplumun her kesimine hitap edebilen çok büyük bir şirket ve herzaman imajı ön plandadır. Değil Google, Google'dan bile acımasız olsaydı şuanda kaç milyon insan windows kullanamazdı. Microsoft profesyoneldir. Gizlisi saklısı yoktur. Olsa bile bu bizi ilgilendirmeyen, bize maddi zararı olmayan şeylerdir. Google'ın ise sanal mafyadan bir farkı yoktur. Herşeylerini gizliden yürütüyorlar. Düşüncem o ki Windows çok güzel bir sistem kuracaktır. Ve herkes hak ettiğini alacaktır.

Hatta öyle olacak ki google bile yola gelecektir. Ama ilhan irem'inde dediği gibi 'gidenler geri gelmez bu yaşlar niçin' google
Arkadaşım gerçekten döktürmüşün.
arkadaşımızın dediği gibi Microsoft acımasız olsa o kadar kişi nasıl windows kullanıyor.
eğer bi mesajta yanlış okumadıysam ;
google un israille bi bağı yok mu.
İsrail Abd ye
abd dünya ya hükmediyor.
israil google a
google sanal aleme hükmediyor.