Bence Micro$loft Google'a göre daha azımasız olacak..
Kuralları daha da katı olur gibi.
Önyargım öyle söylüyor.. sizce ?
Bence hiç öyle olmayacak. Microsoft toplumun her kesimine hitap edebilen çok büyük bir şirket ve herzaman imajı ön plandadır. Değil Google, Google'dan bile acımasız olsaydı şuanda kaç milyon insan windows kullanamazdı. Microsoft profesyoneldir. Gizlisi saklısı yoktur. Olsa bile bu bizi ilgilendirmeyen, bize maddi zararı olmayan şeylerdir. Google'ın ise sanal mafyadan bir farkı yoktur. Herşeylerini gizliden yürütüyorlar. Düşüncem o ki Windows çok güzel bir sistem kuracaktır. Ve herkes hak ettiğini alacaktır.

Hatta öyle olacak ki google bile yola gelecektir. Ama ilhan irem'inde dediği gibi 'gidenler geri gelmez bu yaşlar niçin' google