• 06-09-2007, 18:00:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Micro$loft Google'a göre daha azımasız olacak..
    Kuralları daha da katı olur gibi.
    Önyargım öyle söylüyor.. sizce ?
    Bence hiç öyle olmayacak. Microsoft toplumun her kesimine hitap edebilen çok büyük bir şirket ve herzaman imajı ön plandadır. Değil Google, Google'dan bile acımasız olsaydı şuanda kaç milyon insan windows kullanamazdı. Microsoft profesyoneldir. Gizlisi saklısı yoktur. Olsa bile bu bizi ilgilendirmeyen, bize maddi zararı olmayan şeylerdir. Google'ın ise sanal mafyadan bir farkı yoktur. Herşeylerini gizliden yürütüyorlar. Düşüncem o ki Windows çok güzel bir sistem kuracaktır. Ve herkes hak ettiğini alacaktır. Hatta öyle olacak ki google bile yola gelecektir. Ama ilhan irem'inde dediği gibi 'gidenler geri gelmez bu yaşlar niçin' google
  • 06-09-2007, 18:35:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    microsoft adcenter ta banlanma yok.kullanıcılar kesinlikle orjinal windows kullanacak linux kullanıcıları ise kafadan banlı durumdalar zaten.

    formu boşuna doldurmayın türkiye ye daha reklamyayımcılığı vermiyorlar.ama adcenter@microsoft.com mailine toplu mail atarsanız belki türkiyede hemen açılır
  • 06-09-2007, 18:42:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    microsoftun adsense türü reklam örneği nerede var yabancı site falan örnek yollarmısınız merak ettim.
  • 06-09-2007, 18:44:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu linux serverlarda çalışıcakmı ?

    edit: Tıklama başına lütfen 1 dolardan aşağı vermeyin yazdım.
  • 06-09-2007, 18:47:29
    #14
    Misafir
    Zamanı var herşeyin...
  • 06-09-2007, 18:56:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    text reklam örneği burada

  • 06-09-2007, 19:08:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    gönderdik formu hayırlısı..
  • 06-09-2007, 21:47:14
    #17
    orda bide kanoodle ve quigo var, bunları deniyeniniz varmı?
  • 06-09-2007, 23:57:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    quigo yani adsonar genelde haber sitelerini kullanan bir reklam sistemi.galiba haber sitelerine banner reklam veriyor ama türkiye gene yok.
    Kanoodle ise search.com a ait bir reklam sistemi aynı google gibi reklamyayıncı olarakta üye olunabiliniyor.galiba bununda türkiyeye ödemesi yok.
    Angelus_Angel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orda bide kanoodle ve quigo var, bunları deniyeniniz varmı?