Microsoftun adcenterini inceledim biraz 2007 yılı içinde publisher (yayınlayıcı) özelliği hayata geçirmeyi düşünüyorlarmış. Bu hayata geçirme sürecinde desteklerimizi görüşlerimizi alıyorlarmış.
Aşağıdaki linke tıkladıktan sonra çıkan forumu doldurarak microsoft publisher konusunda mail yoluyla bilgilendirilebilirsiniz.
forumu dolrurken en en altta sağ köşede (ingilizce) "şuan beraber çalıştıgınız yayıncınızda mevcut olmayan hangi özelligin bizim reklam programımızda olmasını istiyorsunuz" diyor. oraya
"we want from you not to ban webmasters unfairly like google"
yazabilirsiniz
anlamı: sizden webmasterleri google gibi adaletsizce banlamamanızı istiyoruz. Belki microsoft gaza gelir de çabuk çıkar piyasaya

link: Microsoft Publisher Program - MicrosoftÂ*Digital Advertising Solutions