microsoft adcenter ta banlanma yok.kullanıcılar kesinlikle orjinal windows kullanacak linux kullanıcıları ise kafadan banlı durumdalar zaten.

formu boşuna doldurmayın türkiye ye daha reklamyayımcılığı vermiyorlar.ama adcenter@microsoft.com mailine toplu mail atarsanız belki türkiyede hemen açılır