hayda bree microsoft adcenter çıkarda kurtar bizi şu kıçıkırık googleden.beklemekten illallah ettik.
arkadaşlar başka bir forumda okumuştum. adcenter@microsoft.com mail adresine webmasterlar mail yolladıklarında dikkate alıyorlar ona göre ülkeleri sıraya koyuyorlarmış.800 000 kişi mail atmış sadece biz türklerden mail gitmiyor galiba..(neticede düzülmeye alışmış milletiz canım gayet normaldir.)