• 19-07-2010, 19:54:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bugün itibari ile bende banlananlar kervanına katıldım. Hile yapmadım. Fakat belki kural ihlali eden birşey gözümden kaçmış olabilir. İşin ilginci sitem kapandıkdan 1-2 hafta sonra ban yedim. Yani kodları kullanmıyorken. Konu bu değil aslında. Benim merak ettiklerim;

    Tekrar adsense kullanabilmem için neler yapmam gerekir. Adsense hesabı benim üzerime, benim adresimeydi. Bir daha adsense kullanmak için ne yapmam gerekiyor. Kendi ismime mi yoksa başkasının adınamı açacağım falan vesaire ikinci bir hesap ile ilgili hiç birşey bilmiyor olmamı göz önünde bulundurarak detaylı bir açıklama yaparsanız sevinirim.
  • 19-07-2010, 20:03:16
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Adresi kesinlikle aynı vermeyin. İsim soyisim pek birşey ifade etmez aslında ama dediğim gibi adresi farklı yerden verin..
  • 19-07-2010, 20:09:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Adresi kesinlikle aynı vermeyin. İsim soyisim pek birşey ifade etmez aslında ama dediğim gibi adresi farklı yerden verin..
    Kendi ismimi ve soy ismimi kullanayım. Adres farklı olsun. Banka hesabımda aynı.

    Bu şekilde yeni hesap açabilirmiyim?
  • 19-07-2010, 20:14:33
    #4
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ismimi ve soy ismimi kullanayım. Adres farklı olsun. Banka hesabımda aynı.

    Bu şekilde yeni hesap açabilirmiyim?
    Hayır o ads hesabınız artık banlanmış. Farklı bankadan yeni hesap numarası açtırmanız gerekiyor..
  • 19-07-2010, 20:19:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Peki anladım. Adres ve banka değişmesi yeterli. Bunlardan bol ne var Teşekkür ettim.
  • 19-07-2010, 20:32:12
    #6
    Haksız yere ban yediğinizi düşünüyorsanız neden hala Adsense'in peşine düşüyorsunuz?
    Artık alternatif aramanın zamanı gelmedi mi?
  • 19-07-2010, 20:41:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eskiji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız yere ban yediğinizi düşünüyorsanız neden hala Adsense'in peşine düşüyorsunuz?
    Artık alternatif aramanın zamanı gelmedi mi?
    Ben askerlik sonrası adsenseye göre plan yapıyorum. Şuan için adsensenin alternatifi varmı Allah aşkına. Tamam alternatifler iyi para verebilir fakat benim ihtiyacım içeriğe göre reklam.
  • 19-07-2010, 20:46:31
    #8
    Onun kadar kazandıran alternatifler olarak bahsetmedim.
    Sonuçta ayda 250 dolar kazanıp alamadıktan sonra,
    başka bir firma kullanıp ayda 150 dolar kazanıp rahatça ödeme almak ve "ne zaman banlanıcam acaba?" sıkıntısı çekmemek daha evla değil mi sizce de diye sordum...
  • 19-07-2010, 20:47:42
    #9
    Bence pin yollamadıysalar aynı adresi kullanmanda sakınca yok.

    Çünkü düşünki bir apartmanda oturuyorsun ve 3. kattasın.

    4. katta oturan ve pin talebinde bulunan adama yollamıycaklar mı yani.

    Tamam takar takar da o kadar takmazlar.