Arkadaşlar bugün itibari ile bende banlananlar kervanına katıldım. Hile yapmadım. Fakat belki kural ihlali eden birşey gözümden kaçmış olabilir. İşin ilginci sitem kapandıkdan 1-2 hafta sonra ban yedim. Yani kodları kullanmıyorken. Konu bu değil aslında. Benim merak ettiklerim;
Tekrar adsense kullanabilmem için neler yapmam gerekir. Adsense hesabı benim üzerime, benim adresimeydi. Bir daha adsense kullanmak için ne yapmam gerekiyor. Kendi ismime mi yoksa başkasının adınamı açacağım falan vesaire ikinci bir hesap ile ilgili hiç birşey bilmiyor olmamı göz önünde bulundurarak detaylı bir açıklama yaparsanız sevinirim.
Adsense Ban ve Sonrası?
13
●1.167
- 19-07-2010, 19:54:20Üyeliği durduruldu
- 19-07-2010, 20:09:53Üyeliği durdurulduKendi ismimi ve soy ismimi kullanayım. Adres farklı olsun. Banka hesabımda aynı.netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde yeni hesap açabilirmiyim? - 19-07-2010, 20:14:33Hayır o ads hesabınız artık banlanmış. Farklı bankadan yeni hesap numarası açtırmanız gerekiyor..S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2010, 20:19:54Üyeliği durdurulduPeki anladım. Adres ve banka değişmesi yeterli. Bunlardan bol ne var
Teşekkür ettim.
- 19-07-2010, 20:41:34Üyeliği durdurulduBen askerlik sonrası adsenseye göre plan yapıyorum. Şuan için adsensenin alternatifi varmı Allah aşkına. Tamam alternatifler iyi para verebilir fakat benim ihtiyacım içeriğe göre reklam.eskiji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ettim.