Bence pin yollamadıysalar aynı adresi kullanmanda sakınca yok.

Çünkü düşünki bir apartmanda oturuyorsun ve 3. kattasın.

4. katta oturan ve pin talebinde bulunan adama yollamıycaklar mı yani.

Tamam takar takar da o kadar takmazlar.