Onun kadar kazandıran alternatifler olarak bahsetmedim.
Sonuçta ayda 250 dolar kazanıp alamadıktan sonra,
başka bir firma kullanıp ayda 150 dolar kazanıp rahatça ödeme almak ve "ne zaman banlanıcam acaba?" sıkıntısı çekmemek daha evla değil mi sizce de diye sordum...