Arkadaşlar bugün itibari ile bende banlananlar kervanına katıldım. Hile yapmadım. Fakat belki kural ihlali eden birşey gözümden kaçmış olabilir. İşin ilginci sitem kapandıkdan 1-2 hafta sonra ban yedim. Yani kodları kullanmıyorken. Konu bu değil aslında. Benim merak ettiklerim;

Tekrar adsense kullanabilmem için neler yapmam gerekir. Adsense hesabı benim üzerime, benim adresimeydi. Bir daha adsense kullanmak için ne yapmam gerekiyor. Kendi ismime mi yoksa başkasının adınamı açacağım falan vesaire ikinci bir hesap ile ilgili hiç birşey bilmiyor olmamı göz önünde bulundurarak detaylı bir açıklama yaparsanız sevinirim.