• 11-07-2010, 04:16:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    PSiKoMaNYaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aynı ev adresini verip ablamın üzerine başvursam sorun olur mu? Birde banka bilgileride ablamın üzerine mi olmalı yoksa benim hesap numaralarım olur mu ?
    1 - ablanın adına alırsan ve adres aynı olursa sorun olmaz.
    2 - posta kimin adına gönderildiyse hesap bilgileri de o olmak zorunda. yoksa ödeme alamassınız.
  • 11-07-2010, 04:23:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hemşerim, bir trabzonlu olarak banlanmana gerçekten üzüldüm. Allah dostlarımızı bu gibi tehlikelerden korusun. sana da geçmiş olsun

    ama birşey dikkatimi çekti, belki banlanmanla ilgili olabilir.
    imzanda diyorsun ki:
    Alıntı
    Korsanlıkta bazen doğru amaç taşıyabilir..
    ben 10-11 yıldır flash'çıyım, hiç flash oyun sitesi açmadım, bir iki tane oyun anca yapmışımdır onlar da deneme amaçlı ve baştan savma oyunlar olduğu için pek oynanacak şekilde değil... flash oyun sitesi açmışsın, oyunları da dışardan toplamışsındır belki, ban gelir bunun başka yolu yok, aynı işi 100 kişi yapar ceza almaz, ama sen bi kere yaparsın ban gelebilir gerçekten yazık olmuş

    sağlık sitesi açmışsın, benim babam 30 yıldır doktor, ben de biyoloji bölümünde 5 yıldır sürünüyorum, sağlıkla ilgili elimde çok manyak bilgiler var ama sağlık sitesi açmadım (13 yaşımdan beri web tasarımı yapıyorum) sen sağlık sitesindeki yazıları kendin mi yazdın dışardan mı aldın? dışardan aldıysan ve google aynı yazıları daha önce başka sitelerde görmüşse, kopya içerik olduğu için ban gelir. az önce dediğim gibi, bunu 100 kişi yapar bişey olmaz, ama sen bi kere yaparsın banlanırsın (şans yok demek ki)

    ban yemene gerçekten çok üzüldüm, genç yaşta azmin kırılacak diye üzülüyorum sen de biraz dikkatli çalış be hemşo, yazık değil mi emeklerine

    herkese iyi geceler, Allah'a emanet
  • 11-07-2010, 04:26:54
    #12
    ER0L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - ablanın adına alırsan ve adres aynı olursa sorun olmaz.
    2 - posta kimin adına gönderildiyse hesap bilgileri de o olmak zorunda. yoksa ödeme alamassınız.
    Teşekkür ederim cevabınız için önce ablama bir hesap açtırayım o halde Bir diğer sorum ise blogger üzerinden hesap açıp blogu güncelemiyorum diye banlanıyor olabilir miyim acaba ?
  • 11-07-2010, 04:37:18
    #13
    RoyalTANITIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemşerim, bir trabzonlu olarak banlanmana gerçekten üzüldüm. Allah dostlarımızı bu gibi tehlikelerden korusun. sana da geçmiş olsun

    ama birşey dikkatimi çekti, belki banlanmanla ilgili olabilir.
    imzanda diyorsun ki:


    ben 10-11 yıldır flash'çıyım, hiç flash oyun sitesi açmadım, bir iki tane oyun anca yapmışımdır onlar da deneme amaçlı ve baştan savma oyunlar olduğu için pek oynanacak şekilde değil... flash oyun sitesi açmışsın, oyunları da dışardan toplamışsındır belki, ban gelir bunun başka yolu yok, aynı işi 100 kişi yapar ceza almaz, ama sen bi kere yaparsın ban gelebilir gerçekten yazık olmuş

    sağlık sitesi açmışsın, benim babam 30 yıldır doktor, ben de biyoloji bölümünde 5 yıldır sürünüyorum, sağlıkla ilgili elimde çok manyak bilgiler var ama sağlık sitesi açmadım (13 yaşımdan beri web tasarımı yapıyorum) sen sağlık sitesindeki yazıları kendin mi yazdın dışardan mı aldın? dışardan aldıysan ve google aynı yazıları daha önce başka sitelerde görmüşse, kopya içerik olduğu için ban gelir. az önce dediğim gibi, bunu 100 kişi yapar bişey olmaz, ama sen bi kere yaparsın banlanırsın (şans yok demek ki)

    ban yemene gerçekten çok üzüldüm, genç yaşta azmin kırılacak diye üzülüyorum sen de biraz dikkatli çalış be hemşo, yazık değil mi emeklerine

    herkese iyi geceler, Allah'a emanet
    Öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Oyunlar ilk dışardan toplanmıştı artık kendi hostumuzda yer alıyor.O konuda r10da konu açtığımda oyunlar ile reklam bitişik olduğundan banlanmışsındır dedi bazı arkadaşlar.

    Sağlık sitesi için yazılar kopyala yapıştır değildir ücretli makale yazdırıyorum. Tedavi içerikli makaleden çok bilgi içeren makaleler yayınlamaya özen gösteriyoruz.

    3. konu ise bugüne kadar adsense kullanmıyordum banlasada beni bu yüzden azmim gitmez.İnternet sabır ve zaman ister...

    NOT: imzamdaki söz ise Karayip korsanları - 1 filminin son sahnesinden alıntıdır
  • 11-07-2010, 04:57:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Reklam yerleşimleri konusunda en azından 1 satır boşluk veya bir tablo v.s olursa garanti olur diye düşünüyorum.
  • 11-07-2010, 14:31:15
    #15
    kapatılmadan önce uyarı gelmiyor mu mesela bana 2 defa şuradaki reklamlar zararlı 3 gün içinde kaldır dedi ben korkudan komple sayfayı sildim iyiki sildim hesabım duruyor 8 ayda anca aldım .Allah korusun sanada geçmiş olsun kardeş
  • 11-07-2010, 14:32:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    aynısı bana da oldu. En az 6-7 defa açtım hep banladılar. Acaba siteyle mi alakalı ?
  • 11-07-2010, 16:34:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onurgsli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısı bana da oldu. En az 6-7 defa açtım hep banladılar. Acaba siteyle mi alakalı ?
    siteyle alakalı olucagını sanmıyorum zaten site banlanmış ise birdaha o siteye adsense koyamazsın.

    Konuyu açan arkadaş için diyeceğim belki hep aynı reklam yerleşimini yapıyorsundur ve oda hatalı bir yerleşim olabilir.
  • 11-07-2010, 23:29:15
    #18
    Ya herhangi bir uyarı gelmiyor hesabınız durduruldu diyor. Bugüne kadar 3 hesap açtım. İlk hesabımı açalı 2yıl olmuştu ve bi süre sonra banlandı. 2hesabı bu son 1ay içinde açtım anında onay verdiler maximum 1hafta sonra hesaplarımızı gözden geçirdik reklamverenleri zarara uğratıyorsunuz sebebi ile kapatıldı ama sadece 1tık vardı. Aynı isimden dolayı banlanıyorsam neden onaylanıyor hesaplar ozaman ? Inceleme yapılmıyor mu bunu anlamıyorum ben. Herhangi yanlış yerede reklamları yerleştirmedim. Açıklayıcı e-mail atmak bukadar mı zor yahu arkadaşlar?