ER0L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - ablanın adına alırsan ve adres aynı olursa sorun olmaz.
2 - posta kimin adına gönderildiyse hesap bilgileri de o olmak zorunda. yoksa ödeme alamassınız.
Teşekkür ederim cevabınız için önce ablama bir hesap açtırayım o halde Bir diğer sorum ise blogger üzerinden hesap açıp blogu güncelemiyorum diye banlanıyor olabilir miyim acaba ?