hemşerim, bir trabzonlu olarak banlanmana gerçekten üzüldüm. Allah dostlarımızı bu gibi tehlikelerden korusun. sana da geçmiş olsun
ama birşey dikkatimi çekti, belki banlanmanla ilgili olabilir.
imzanda diyorsun ki:
ben 10-11 yıldır flash'çıyım, hiç flash oyun sitesi açmadım, bir iki tane oyun anca yapmışımdır onlar da deneme amaçlı ve baştan savma oyunlar olduğu için pek oynanacak şekilde değil... flash oyun sitesi açmışsın, oyunları da dışardan toplamışsındır belki, ban gelir

bunun başka yolu yok, aynı işi 100 kişi yapar ceza almaz, ama sen bi kere yaparsın ban gelebilir

gerçekten yazık olmuş
sağlık sitesi açmışsın, benim babam 30 yıldır doktor, ben de biyoloji bölümünde 5 yıldır sürünüyorum, sağlıkla ilgili elimde çok manyak bilgiler var ama sağlık sitesi açmadım (13 yaşımdan beri web tasarımı yapıyorum) sen sağlık sitesindeki yazıları kendin mi yazdın dışardan mı aldın? dışardan aldıysan ve google aynı yazıları daha önce başka sitelerde görmüşse, kopya içerik olduğu için ban gelir. az önce dediğim gibi, bunu 100 kişi yapar bişey olmaz, ama sen bi kere yaparsın banlanırsın (şans yok demek ki)
ban yemene gerçekten çok üzüldüm, genç yaşta azmin kırılacak diye üzülüyorum

sen de biraz dikkatli çalış be hemşo, yazık değil mi emeklerine
herkese iyi geceler, Allah'a emanet