Ya herhangi bir uyarı gelmiyor hesabınız durduruldu diyor. Bugüne kadar 3 hesap açtım. İlk hesabımı açalı 2yıl olmuştu ve bi süre sonra banlandı. 2hesabı bu son 1ay içinde açtım anında onay verdiler maximum 1hafta sonra hesaplarımızı gözden geçirdik reklamverenleri zarara uğratıyorsunuz sebebi ile kapatıldı ama sadece 1tık vardı. Aynı isimden dolayı banlanıyorsam neden onaylanıyor hesaplar ozaman ? Inceleme yapılmıyor mu bunu anlamıyorum ben. Herhangi yanlış yerede reklamları yerleştirmedim. Açıklayıcı e-mail atmak bukadar mı zor yahu arkadaşlar?