• 10-12-2009, 15:33:31
    #1
    Ya arkadaslar ben sunu cok merak ediyorum! Benim bütün actigim kontolari kapattilar hepside hakli olduklari icin icerde simdiye kadar 1000 euroya yakin param kaldi haram zikkim olsun.Simdi Sunu merak ediyorum ben acaba bu bizim kazabdigimiz paralari sonucta bunlarda adwords hesabi olanlardan aliyorlar bize ödüyorlar ama hesap kapaninca para googleda kaliyor e o ortada mal gibi kalan paralari geri müsteriye veriyorlarmi bence vermiyorlardir milleti böyle oyuna getiriyorlar iste Bunlarin isine geliyor yani bizim haksiz kazanclarimiz! ULAN GOOGLE SEN HARBI ISI BILYIROSUN HA!

    bence geri hepsini vermiyorlardir insanlari banlarken aciklayici bir mesaj yazin ne nasil oldu nezeman oldu hangi ipden oldu gibi ayrintili bilgi neden vermiyorlar peki kimlere zara verdik handi adwords sahiplerine para ödenedi gibi ayrintili bir bilgi istedim googleda kac kere mail yazdim gelen mail ise google nun yardim yerine yönlendirme linki bu neyaw!
  • 10-12-2009, 15:46:42
    #2
    geçmiş olsun. forumda birkaç konu okumuştum, adwords hesaplarına parayı geri aktarıyorlar diye.
  • 10-12-2009, 15:48:35
    #3
    TeamForce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. forumda birkaç konu okumuştum, adwords hesaplarına parayı geri aktarıyorlar diye.
    Ewt bende öyle biliyorum kazancları geri iade ediyolarmıs reklam verenlere
  • 10-12-2009, 15:48:42
    #4
    Geçmiş olsun boyle seyleri sık sık yasamaya başladık bu aralar.
  • 10-12-2009, 15:51:31
    #5
    Banlanılan hesaptaki paralar, Adwords kullanıcılarına tekrar bakiye olarak iade ediliyor.
  • 10-12-2009, 15:52:47
    #6
    bende öyle duydum adwords reklam verenlere sordum. yüksek miktarda reklam verenlere.

    şuana kadar adsenseden banlanan birinin adwords reklam verenine parasını geri vermediğini söyledi.
  • 10-12-2009, 15:54:43
    #7
    bence geri hepsini vermiyorlardir insanlari banlarken aciklayici bir mesaj yazin ne nasil oldu nezeman oldu hangi ipden oldu gibi ayrintili bilgi neden vermiyorlar peki kimlere zara verdik handi adwords sahiplerine para ödenedi gibi ayrintili bir bilgi istedim googleda kac kere mail yazdim gelen mail ise google nun yardim yerine yönlendirme linki bu neyaw!
  • 10-12-2009, 16:06:39
    #8
    tüm paraları kuruşu kuruşuna geri verdiklerini düşünüyorum.

    Bu konuda soru yok iftira var, iftira atmak kul hakkına girer. Biraz daha sakin mesaj yazalım, öfkelenip kul hakkı almayalım.
  • 10-12-2009, 16:29:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm paraları kuruşu kuruşuna geri verdiklerini düşünüyorum.

    Bu konuda soru yok iftira var, iftira atmak kul hakkına girer. Biraz daha sakin mesaj yazalım, öfkelenip kul hakkı almayalım.
    Hangi kul hakkından bahsediyosun hoca sen ya?

    Adamlar banlıyorlar açıklama yapmıyorlar bile. Günlük 5k siteden aldığım 1-2$ nasıl olur da reklamverenler için risk oluşturur?

    Adsense mi? Alayının ben...