Ya arkadaslar ben sunu cok merak ediyorum! Benim bütün actigim kontolari kapattilar hepside hakli olduklari icin icerde simdiye kadar 1000 euroya yakin param kaldi haram zikkim olsun.Simdi Sunu merak ediyorum ben acaba bu bizim kazabdigimiz paralari sonucta bunlarda adwords hesabi olanlardan aliyorlar bize ödüyorlar ama hesap kapaninca para googleda kaliyor e o ortada mal gibi kalan paralari geri müsteriye veriyorlarmi bence vermiyorlardir milleti böyle oyuna getiriyorlar iste Bunlarin isine geliyor yani bizim haksiz kazanclarimiz! ULAN GOOGLE SEN HARBI ISI BILYIROSUN HA!

bence geri hepsini vermiyorlardir insanlari banlarken aciklayici bir mesaj yazin ne nasil oldu nezeman oldu hangi ipden oldu gibi ayrintili bilgi neden vermiyorlar peki kimlere zara verdik handi adwords sahiplerine para ödenedi gibi ayrintili bir bilgi istedim googleda kac kere mail yazdim gelen mail ise google nun yardim yerine yönlendirme linki bu neyaw!