Konu
Ilginc Bir Ban Konusu!
10-12-2009, 16:06:39
#8
kubilay
tüm paraları kuruşu kuruşuna geri verdiklerini düşünüyorum.
Bu konuda soru yok iftira var, iftira atmak kul hakkına girer. Biraz daha sakin mesaj yazalım, öfkelenip kul hakkı almayalım.