tüm paraları kuruşu kuruşuna geri verdiklerini düşünüyorum.

Bu konuda soru yok iftira var, iftira atmak kul hakkına girer. Biraz daha sakin mesaj yazalım, öfkelenip kul hakkı almayalım.