tüm paraları kuruşu kuruşuna geri verdiklerini düşünüyorum.
Bu konuda soru yok iftira var, iftira atmak kul hakkına girer. Biraz daha sakin mesaj yazalım, öfkelenip kul hakkı almayalım.
Hangi kul hakkından bahsediyosun hoca sen ya?
Adamlar banlıyorlar açıklama yapmıyorlar bile. Günlük 5k siteden aldığım 1-2$ nasıl olur da reklamverenler için risk oluşturur?
Adsense mi? Alayının ben
...