• 06-10-2009, 23:15:47
    #1
    Az önce google amcam mail atmış geçersiz tıklama vs. olmuş hesabım kapatılmış gecen ay 200 dolar verdi bu ayda 110 dolar olmuştu dedi dur kesiyim önünü hayırlısı olsun ne diyelimki üzülmeye değmez insanın ekmek kapılarını böyle basitçe kesiyorlar işte.


    Hesap Durduruldu
    AdSense hesabınız bu giriş için şu anda devre dışı bırakılmıştır. AdSense hesabınızın durumu ile ilgili göndermiş olabileceğimiz iletiler için e-posta kutunuzuı kontrol etmenizi öneririz. Bazen iletilerimiz e-posta filtrelerine takılabilir. Bu nedenle e-posta hesaplarınızın Bulk/Spam klasörlerini de iletilerimiz için kontrol ettiğinizden emin olun. Hesabınız geçersiz tıklama etkinliği nedeniyle devre dışı bırakıldıysa, daha fazla bilgi edinmek üzere, Devre Dışı Bırakılan Hesaplar için SSS'mizi ziyaret edin

    Hello,

    While going through our records recently, we found that your AdSense
    account has posed a significant risk to our AdWords advertisers. Since
    keeping your account in our publisher network may financially damage our
    advertisers in the future, we've decided to disable your account.

    Please understand that we consider this a necessary step to protect the
    interests of both our advertisers and our other AdSense publishers. We
    realize the inconvenience this may cause you, and we thank you in advance
    for your understanding and cooperation.

    If you have any questions about your account or the actions we've taken,
    please do not reply to this email. You can find more information by
    visiting
    https://www.google.com/adsense/suppo...y?answer=57153.

    Sincerely,

    The Google AdSense Team
  • 06-10-2009, 23:20:27
    #2
    Geçmiş olsun..
  • 06-10-2009, 23:21:00
    #3
    Geçmiş olsun kardeşim.
  • 06-10-2009, 23:21:55
    #4
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ancak önünü kesim vs olaylarını artık yapmanın bi mantığı yok. Hiç bir google çalışanı dur şu siteye bakim de banliyim diye bir çalışma yapmıyor. Sitenizden demekki olumsuz raporlar birikmiş fazlasıyla ve sonunda da kötü son. Siz yaptınız, suçlusunuz demiyorum ancak bir şeyler olmuş sizin bilginiz dışında. Bunu sırf sizin için demiyorum, yanlış da anlamayın. Burda banlanan arkadaşlar hep aynı tarz konuşmaları yapıyorlar, google çekemedi beni, önümü kesti, çok kazandım banlandım falan. Sen 1 kazanıyorsan google zaten 3 kazanıyor. Google'ın sizinle bir sorunu yok. Öncelikle bunu anlamamız gerekiyor. Niye bu kadar yazdım anlamadım ama neyse Tekrar geçmiş olsun, yaptıklarımızı gözden geçirip aynı hataları tekrar etmemeye bakalım. Kolay gelsin..
  • 06-10-2009, 23:29:01
    #5
    Yok ben google çekemedi demedim. demem çünkü benim 3 kuruşuma ihtiyacı yok benim lafını dediğim kişiler çekemezler şikayet ederler yoksa googleye lafım tabiki olamaz. geçmiş olsun demekten başka bişey olmaz elbette. hayırlısı böyleymiş önümüze bakcaz
  • 06-10-2009, 23:29:29
    #6
    Yanlış anlama hocam,önce ben nerede yanlış yaptım demek lazım.Çünkü adsense ile milyarlar kazanılıyor.Adsense şunu demezki dur şu safak_sebastian (adını blmiyorum) hesabını kapatalımda yeter kazanmasın.birazda kendimizi sorgulamak gerek diye düşünüyorum.Yanlız sana değil yanlış anlama herkese diyorum
  • 06-10-2009, 23:30:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, site içeriğiniz neydi?
  • 06-10-2009, 23:39:10
    #8
    geçmiş olsun. Sebep ney sizce? geçersiz tıklama falan mı?
  • 06-10-2009, 23:39:24
    #9
    Blog sitesi yabancı makale falan vardı. kimi özgündü kimisede başka siteden kaynak belirterek alıntı yapmıştım.