Yanlış anlama hocam,önce ben nerede yanlış yaptım demek lazım.Çünkü adsense ile milyarlar kazanılıyor.Adsense şunu demezki dur şu safak_sebastian (adını blmiyorum) hesabını kapatalımda yeter kazanmasın.birazda kendimizi sorgulamak gerek diye düşünüyorum.Yanlız sana değil yanlış anlama herkese diyorum