Yok ben google çekemedi demedim. demem çünkü benim 3 kuruşuma ihtiyacı yok benim lafını dediğim kişiler çekemezler şikayet ederler yoksa googleye lafım tabiki olamaz. geçmiş olsun demekten başka bişey olmaz elbette. hayırlısı böyleymiş önümüze bakcaz