Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ancak önünü kesim vs olaylarını artık yapmanın bi mantığı yok. Hiç bir google çalışanı dur şu siteye bakim de banliyim diye bir çalışma yapmıyor. Sitenizden demekki olumsuz raporlar birikmiş fazlasıyla ve sonunda da kötü son. Siz yaptınız, suçlusunuz demiyorum ancak bir şeyler olmuş sizin bilginiz dışında. Bunu sırf sizin için demiyorum, yanlış da anlamayın. Burda banlanan arkadaşlar hep aynı tarz konuşmaları yapıyorlar, google çekemedi beni, önümü kesti, çok kazandım banlandım falan. Sen 1 kazanıyorsan google zaten 3 kazanıyor. Google'ın sizinle bir sorunu yok. Öncelikle bunu anlamamız gerekiyor. Niye bu kadar yazdım anlamadım ama neyse Tekrar geçmiş olsun, yaptıklarımızı gözden geçirip aynı hataları tekrar etmemeye bakalım. Kolay gelsin..