Adsense hesap kapatıldı
31
●2.321
- 04-07-2009, 23:17:33crazyking senin yasin kac bilmiyorum, ama mersinde olduguna göre oranin sicagindan etkilenmissin!crazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak radmin ne güzel yazmis "banlanan her kullanıcının içerde kalan parasının bir nevi üzerine yatıyorlar."
bu basliktan okuyabilirsin :
https://www.r10.net/google-adsense/36...-geldi-21.html
birde neden bu kadar inat ediyorsun bilmiyorumki... tam 4 tane dil konusuyorum ve adsense ban ile ilgili yiginla icerik okudum, birsey biliyorumki söylüyorum fakat sen inat etmissin bana google yi savunuyorsun ve google sana bu is icin para bile vermiyor
- 04-07-2009, 23:36:52yaşım 13
senin gibi adamların iframe de çıkardıkları reklamları veren firmalar belki milyon dolar ödeme yapıyor google'a.
bu adamların verdiği paranın yarısı senin gibilerin iframe de yayınladıgı ve hesapların kapanmasından dolayı google ın kasasına mı kalıyor ?
kimse yedirmez o parayı google'a.
boşa okumuşsun yeen, git kasap ol sen. bu agresiflikle yapacağın tek iş o. - 04-07-2009, 23:44:55Üyeliği durdurulduera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildigim kadarıyl google surekli aynı ip'den yapılan tıklamarı saymıyor boyle bir sistem geliştirmişti. Daha önce radmin aynı ipten tıklamalara karsı önlem için bır program sunmuştu bize forumda bulabilirsiniz. - 05-07-2009, 00:01:16agresiflik degil benim güzel kardesim, ama bu isler paraya benzer... nasilki paranin 2 yüzü varsa googleninde 2 yüzü varcrazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri bize cok güzel hizmet veren arama motoru olsun gmail olsun webmaster tools dur analytics dir, bir diger yüzü ise adsense hesaplarini banlayip o paranin üzerine yatan google dir.
ben adsensede ban yiyen herkesi savunmuyorum dikkat edersen, kendi reklamlarina tiklayanlar bani hak eder, insanlari tiklamaya tesvik eden kisiler bani hak eder ama emin olabilirsinki banlananlarin yarisi gerekli olarak banlandiysada yarisi gerek olmadan banlanmistir.