crazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek ki senin reklamlarını yayınlayan yayıncıların hesapları kapanmamış.
crazyking senin yasin kac bilmiyorum, ama mersinde olduguna göre oranin sicagindan etkilenmissin!

bak radmin ne güzel yazmis "banlanan her kullanıcının içerde kalan parasının bir nevi üzerine yatıyorlar."

bu basliktan okuyabilirsin :
https://www.r10.net/google-adsense/36...-geldi-21.html

birde neden bu kadar inat ediyorsun bilmiyorumki... tam 4 tane dil konusuyorum ve adsense ban ile ilgili yiginla icerik okudum, birsey biliyorumki söylüyorum fakat sen inat etmissin bana google yi savunuyorsun ve google sana bu is icin para bile vermiyor