crazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşım 13
senin gibi adamların iframe de çıkardıkları reklamları veren firmalar belki milyon dolar ödeme yapıyor google'a.
bu adamların verdiği paranın yarısı senin gibilerin iframe de yayınladıgı ve hesapların kapanmasından dolayı google ın kasasına mı kalıyor ?
kimse yedirmez o parayı google'a.
boşa okumuşsun yeen, git kasap ol sen. bu agresiflikle yapacağın tek iş o.
agresiflik degil benim güzel kardesim, ama bu isler paraya benzer... nasilki paranin 2 yüzü varsa googleninde 2 yüzü var

biri bize cok güzel hizmet veren arama motoru olsun gmail olsun webmaster tools dur analytics dir, bir diger yüzü ise adsense hesaplarini banlayip o paranin üzerine yatan google dir.

ben adsensede ban yiyen herkesi savunmuyorum dikkat edersen, kendi reklamlarina tiklayanlar bani hak eder, insanlari tiklamaya tesvik eden kisiler bani hak eder ama emin olabilirsinki banlananlarin yarisi gerekli olarak banlandiysada yarisi gerek olmadan banlanmistir.