yaşım 13
senin gibi adamların iframe de çıkardıkları reklamları veren firmalar belki milyon dolar ödeme yapıyor google'a.
bu adamların verdiği paranın yarısı senin gibilerin iframe de yayınladıgı ve hesapların kapanmasından dolayı google ın kasasına mı kalıyor ?
kimse yedirmez o parayı google'a.
boşa okumuşsun yeen, git kasap ol sen. bu agresiflikle yapacağın tek iş o.