Sanırım bir hesabın eCPM degeri 2$ nin üzerine çıkınca izlenmeye alınıyor
hesabınız ve banlanıyor.
Türkiyenin reklam verenlerinin CPM ortalaması 1$ bile degildir.
Ortalamayı geçince banlanıyorsunuz.
Bir Banlanma Klasiği
131
●10.139
- 15-02-2007, 13:07:47öyleyse reklam vermesinler
Türkiye'yi komple iptal etsinler ki bizde ordan umudu kesip başka sponsorlara yönelelim.
burdan Adsense Yetkililerine seslenyorum bana ait açılmış ve açılacak olan hesapları banlarsanız, banladıklarınızın banını açmazsanız r10 da adsense bölümünü kaldırırım
adsense yetkilileri r10 a üye olun ve pm ile ulaşın bana ! Allahıma r10'daki hiçkimseye adsense reklamı yaptırtmam!
- 15-02-2007, 13:08:49benim merak ettigim bugun banlanmazsak paramızı alabilicez mi
banlamalar devam eder mi ?
- 15-02-2007, 13:17:23ya konu disi şimdiden ozur dilerim ama bu ayin 25 i pazar bu para hani olurda gelirse ne zaman gelir
- 15-02-2007, 13:19:00Ya abi bu mesajları görünce bende korkuyorum durup dururken banlandım, hesapta şu kadar varken banlandım, 2005 ten kalma hesapla banlandım bu cümleleri okuyunca hemen mailime bakıyorum inşallah banlanmam ama bir tane daha adsense hesabı almak farz oldu. Peki diğer hesabımız banlandığında diğer adsense hesabı bir işe yarayacak mı yani aynı sitelerde yayınlayınca google ilişkilendirmez mi?
- 15-02-2007, 13:19:29Üyeliği durdurulduabi gerçekten konu dışı. millet banlandım diye yas tutuyor. sen küfür eder gibi benim param ne zaman gelir diyorsun

bak yas tutuyoruz burda.
ayrıca bu ay 31 falan çekmiyordeli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'yi komple iptal etsinler ki bizde ordan umudu kesip başka sponsorlara yönelelim.
banlamalar devam eder mi ?

