Ben y reklam vereninden hak ederek paramı kazandım. Sonra x reklam vereninden geçersiz trafikten dolayı ban yedim. Ne mantığa y reklam vereninden kazandığım para y reklam verenine iade edilecek. "FATURANLANDIRILIYORSA" böyle bir iade verilemez. Ads reklam vereni Adsense yayıncısı için para ödemiyor. Google'ye ödüyor ve Google'den hizmet alıyor. Google'de Adsense yayıncısına %68 oranında komisyon veriyor. Google ads faturalandırma işi Adsense kazançları kesinleştiği zaman bitiyor. Sonraki faturalandırma da Adsense yayıncısı için oluyor. Google Ads reklam verenine sadece geçersiz trafiğin parasını iade ediyor. Kazanç ay sonu kontrol edilir ve kesinleşirse bu trafiğin geçerli olduğunu belirtir. İş Google Ads'den kesilir. Ads reklam vereni hem geçerli-istediği gibi hizmet alacak hem de iade alacak çok mantıklı. Çok kanıt istiyorsanız da anlattığım yöntemi uygularsınız. Geçen sene bunun demesini yaptık biz.
Reklamverenden dolayı geçersiz trafik banı yiyemezsin, geçersiz trafik senin siten ile alakalı bir durum sitendeki reklam ile alakalı değil, senin sitende ihlal var ise x y tüm reklamverenlerden kazandığın para iade edilir x y ayrı diye bir olay yok kardeşim, tutturmuşsun bi yöntem hala aynı şeyi diyorsun cseden acemice bir iş yapmışsın onuda yöntem sanıyorsun

neyse güzel kardeşim senden bir kanıt istemiyorum sana da birşey kanıtlamama gerek yok, ben direk kendim reklamlara tıklayıp reklamveren ile bu durumu teyit ettim, gene diyorum google kimsenin parasına çökmez çöktüğünü zannettiğiniz paralar iade edilir reklamverene geri, senin arama ağında yaptığın işlem(yöntem) buna kanıt sayılmaz, adsensede arama ağı sadece search engineerde vardır sitedeki tüm reklamlar görüntülü reklam ağı aracılığı ile adsense sitelerinde yayınlanır, görüntülü reklam ağında git bi firmanın reklamlarına tıkla sonra banlat hesabı firmaya sor bakalım geri iade almışlar mı, pay googlede diğer borç olarak kesildiği zaman o ücret googlenin cebine kalmaz reklamverenlere geri gider, bu işlemi denemeye gücün yeterse bir gün dene sende bu yöntemi