Reklamverenden dolayı geçersiz trafik banı yiyemezsin, geçersiz trafik senin siten ile alakalı bir durum sitendeki reklam ile alakalı değil, senin sitende ihlal var ise x y tüm reklamverenlerden kazandığın para iade edilir x y ayrı diye bir olay yok kardeşim, tutturmuşsun bi yöntem hala aynı şeyi diyorsun cseden acemice bir iş yapmışsın onuda yöntem sanıyorsun

neyse güzel kardeşim senden bir kanıt istemiyorum sana da birşey kanıtlamama gerek yok, ben direk kendim reklamlara tıklayıp reklamveren ile bu durumu teyit ettim, gene diyorum google kimsenin parasına çökmez çöktüğünü zannettiğiniz paralar iade edilir reklamverene geri, senin arama ağında yaptığın işlem(yöntem) buna kanıt sayılmaz, adsensede arama ağı sadece search engineerde vardır sitedeki tüm reklamlar görüntülü reklam ağı aracılığı ile adsense sitelerinde yayınlanır, görüntülü reklam ağında git bi firmanın reklamlarına tıkla sonra banlat hesabı firmaya sor bakalım geri iade almışlar mı, pay googlede diğer borç olarak kesildiği zaman o ücret googlenin cebine kalmaz reklamverenlere geri gider, bu işlemi denemeye gücün yeterse bir gün dene sende bu yöntemi
Borç nedense benim hesaplarımda yazmıyor

50 den fazla adsense hesabı kullandım yaklaşık 20-30 tanesi denemelerde banlattım. Bana hala gücün yeterse dene diyorsun

Sonucu bildiğin için denemeye tenezzül bile etmiyorsun. Akıl var mantık var neden etsin iade. Para vermiş, hizmetini almış, faturası kesilmiş. Google Adsense uzmanları bile iade edilip edilmediği hakkında kesin bir bilgi sahibi değiliz diyorken kesin iade ediliyor demen gerçekten çok komik. Bu dediğimi Google Adsense formunda arayıp bulabilirsin. Konuyu uzatmaya gerek yok çünkü zerre ilerleme olamayacak. İyi forumlar.