• 18-08-2019, 11:16:59
    #10
    Benim de bir hesap uçtu hadi hayırlısı
    Hesap Durduruldu
    AdSense hesabınız bu giriş için şu anda devre dışı bırakılmıştır. AdSense hesabınızın durumu ile ilgili göndermiş olabileceğimiz iletiler için e-posta kutunuzuı kontrol etmenizi öneririz. Bazen iletilerimiz e-posta filtrelerine takılabilir. Bu nedenle e-posta hesaplarınızın Bulk/Spam klasörlerini de iletilerimiz için kontrol ettiğinizden emin olun.
  • 18-08-2019, 11:23:14
    #11
    https://ibb.co/Dt9W108

    Ayda 3 milyon kazanıyorsun ama konuşmayı bilmiyorsun. Bu hakaretlerinin bedeli olmalı.

    Arkadaş attığı mesajı sildi. Rapor ettim moderator bakabilir mı?
  • 18-08-2019, 11:23:36
    #12
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 7 hesap gitti

    arkadaşlar yazmayın abi aynı ipden gitmiştir vs diye

    2005 den buyana adsenseciyim ben yani ilk çek alanlardan citybankta ilk çek bozduranlardan

    hesapların hiç birinde aynı ip aynı useragent aynı ekran kartı aynı pc dahi değil aynı bölge ipsi dahi yok ki benim hesaplarımın hepsi 4g modemlerle açılmıştır ki 7 8 yıldır ödeme alan hesaplar öyle bi olay değil
    yada beni iyi tanıyan biri saldırı yaptı başka bi yolu yok çünkü yıllardır ödeme aldığımız hesaplar

    çakallar sürüsü ya bekle bekle 18 ine kadar 20 sinde banla çok adiler yemin olsun.

    neyse ben adsden vazgeçtim agalar ya affialite geçicem yada farklı firmalar araştırıcam bu ay kayıp belki 500k € en kötü
    Abi tek gelir kaynağı pinterest değildi galiba değil mi?
  • 18-08-2019, 11:24:34
    #13
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi tek gelir kaynağı pinterest değildi galiba değil mi?
    aynen admob
    youtube
    normal web adsense

    tek sistem değildi yani
  • 18-08-2019, 11:26:29
    #14
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen admob
    youtube
    normal web adsense

    tek sistem değildi yani
    https://www.r10.net/1075330047-post9.html

    ikinci paragrafa cevap verebilir misiniz? cevap bekliyorum. google durduk yerde haksız bir şekilde ban atmaz.milyar dolarlık şirketin algoritmasının çöp olduğundan felan bahsetmeyelim. tos ihlal etmişsiniz ki ban yemişsiniz bu kadar basit. suç burada sizin, google'ın değil. iyi günler.
  • 18-08-2019, 11:26:08
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://ibb.co/Dt9W108

    Ayda 3 milyon kazanıyorsun ama konuşmayı bilmiyorsun. Bu hakaretlerinin bedeli olmalı.
    bende çok kazanıyorum ama herkes yazılarımla alay ediyor
  • 18-08-2019, 11:27:01
    #16
    Çok geçmiş olsun. Hani politika ihlali yüzünden banlandığı söylenmemesi aşırı saçmalık ya.
  • 18-08-2019, 11:29:53
    #17
    Çok geçmiş olsun hocam. Bu duygunun ne kadar kötü olduğunu biliyorum. Benim de hesabım geçen ay banlandı. 47k para alamadım. Ama dert etme. Bunca zaman kazandıklarına bak. Bir işe girsen bu kadar para kazanamazdın. Tabi Ben de senin gibi adsenseden soğudum alternatif yöntemlere yönelmeye başlayacağım.
  • 18-08-2019, 11:30:14
    #18
    Mettwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1075330047-post9.html

    ikinci paragrafa cevap verebilir misiniz? cevap bekliyorum. google durduk yerde haksız bir şekilde ban atmaz.milyar dolarlık şirketin algoritmasının çöp olduğundan felan bahsetmeyelim. tos ihlal etmişsiniz ki ban yemişsiniz bu kadar basit. suç burada sizin, google'ın değil. iyi günler.
    ihlal vs yok ama saldırı var her zaman diyorum
    koynuma soktuğum karıma söylemem sitelerimi ama oldu demekki yanlışımız
    sitelerimin hepsi içerikli düzgün yapılmış tosla alakası yok kendimde tıklamadım ama bi yerde bi hata yapmış olabilirim bilmiyorum daha mail gelmedi ama eli kulağındadır hesaplara girmiyor sadece