en az 7 hesap gitti
arkadaşlar yazmayın abi aynı ipden gitmiştir vs diye
2005 den buyana adsenseciyim ben yani ilk çek alanlardan citybankta ilk çek bozduranlardan
hesapların hiç birinde aynı ip aynı useragent aynı ekran kartı aynı pc dahi değil aynı bölge ipsi dahi yok ki benim hesaplarımın hepsi 4g modemlerle açılmıştır ki 7 8 yıldır ödeme alan hesaplar öyle bi olay değil
yada beni iyi tanıyan biri saldırı yaptı başka bi yolu yok çünkü yıllardır ödeme aldığımız hesaplar
çakallar sürüsü ya bekle bekle 18 ine kadar 20 sinde banla çok adiler yemin olsun.
neyse ben adsden vazgeçtim agalar ya affialite geçicem yada farklı firmalar araştırıcam bu ay kayıp belki 500k en kötü
Abi tek gelir kaynağı pinterest değildi galiba değil mi?