Çok geçmiş olsun hocam. Bu duygunun ne kadar kötü olduğunu biliyorum. Benim de hesabım geçen ay banlandı. 47k para alamadım. Ama dert etme. Bunca zaman kazandıklarına bak. Bir işe girsen bu kadar para kazanamazdın. Tabi Ben de senin gibi adsenseden soğudum alternatif yöntemlere yönelmeye başlayacağım.