2013ten beridir adsense kullanıyorum, legal olsun illegal olsun her türlüsüne çalıştım çalışıyorum da, şunu söyleyim durup dururken adsense asla ban atmaz, size göre legaldir herşey spam yoktur, ama adsense politikasını baştan sona inceler iseniz kesinlikle bir tane ihlal vardır, ban yiyen arkadaşların çoğu aynı şeyi söyler durup dururken ban yedim diye, ben açıkçası ona çok inanmıyorum, durup dururken kimseye ban atmıyor adsense