• 17-06-2008, 18:54:43
    #10
    Kime canın sıkıldı bana mı ? adsense olan bi site mi bulursun , başlarsın tıklamaya ondan sonra bana bi kaç mail gelir uyarı amaçlı yada gelmez BANLANIRIM... tabi her zaman da olmayabilir
  • 19-06-2008, 15:16:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    karayelturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır .düzenli olarak net de çok fazla reklama tıklarsa (aynı site olmasa bile) kendi adsense hesabı varsa o kapanabilir, diye okudum bir forumda.sanırım donanımdaydı
    bende sana hayır diyorum. Çünkü ilk ve son hesabım bu yüzden banlandı.
    Bu arada bu aralar banlamalarının sebebi olarak, herhalde adsensenin elemanları tatile çıkacaklar, banlananların paralarına yatıp bi güzel tatil yaparlar
  • 19-06-2008, 15:19:05
    #12
    Bir şirket para kaçırdığını bu kadar belli etmez ki
  • 19-06-2008, 19:11:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok kazanan olunca ne yapsın google amca
  • 19-06-2008, 19:55:01
    #14
    adsense a ilk uye olduğumda birçok hata yaptım(kuralları bilmediğim için) inadına banlamadı google. Hatta mp3 sitesinde kullanıyordum adsenseyi. bir iki defa uyarı geldi banlamadılar. En sonunda sadece mp3 bulunan sitemi banladılar hesabımı yine banlamadılar. Şimdi hiçbirşey yapmıyorum kendi halinde kazanıyor zaten. Bence google o kadar da kolay banlamıyor. Yoksa çoktan banlanırdım ben
  • 19-06-2008, 23:08:31
    #15
    Adsense Türkiyenin sürekli haksız para yediği söyleniyor. Nerden biliyorsunuz haksız paraları hesaplarına aktardıklarını? Google gibi büyük bir şirket acemi de mi anlayamayacak hesaplardaki dengesizliği. Google çalışanlarının tüm yaptıkları da kayıt altında. Biraz da hatayı kendinizde arayın. Tekrar okuyun sözleşmeyi sitenizi kontrol edin. Eminim durduk yere haksız kapatma olmadığını farkedeceksiniz.
  • 19-06-2008, 23:12:34
    #16
    Ya O kadar uyarıya allahtan banlamadı beni :S 2 sitemi adsenseden banladı hala hesap aktif nazar değmez inşallah
  • 20-06-2008, 00:02:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Banlanan arkadaşlarıma çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.

    Bu arada şunu sormak istiyorum, banlanan arkadaşlar genelde 2-3 ay yada daha da yeni Adsense yayıncıları mı, yoksa 1-2 senelik olanlar da var mı bu banlar arasında?
  • 20-06-2008, 01:09:45
    #18
    ayın 14-16 , 17, 22,24 tarihleri arasında ban gelir. (sürekli hile yapan vatandaşlar için)

    ama ufak hileler (nedir, mesela farkında olmazsınız hile yapmıyorum dediğiniz halde adsense poliçe kurallarının dışında birşey vardır aylarca yayın yaparsınız birden ban gelir şaşırırsınız) bu tür banlanmalarda tarihi belli olmaz. mesela benimki dogun günüme denk gelmişti o günün ilk hediyesi oldu siteyi biraz gözden geçirince anladımki gerçekten adsense poliçe kurallarını ihlal eden ufak tefek şeyler var. Gerekli düzenlemeyi yaptım sonrasını bu linkten takip edebilirsiniz https://www.r10.net/adsense-ban/17271...onaylandi.html