Banlanan arkadaşlarıma çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.

Bu arada şunu sormak istiyorum, banlanan arkadaşlar genelde 2-3 ay yada daha da yeni Adsense yayıncıları mı, yoksa 1-2 senelik olanlar da var mı bu banlar arasında?