hayır .düzenli olarak net de çok fazla reklama tıklarsa (aynı site olmasa bile) kendi adsense hesabı varsa o kapanabilir, diye okudum bir forumda.sanırım donanımdaydı
bende sana hayır diyorum. Çünkü ilk ve son hesabım bu yüzden banlandı.
Bu arada bu aralar banlamalarının sebebi olarak, herhalde adsensenin elemanları tatile çıkacaklar, banlananların paralarına yatıp bi güzel tatil yaparlar