adsense a ilk uye olduğumda birçok hata yaptım(kuralları bilmediğim için) inadına banlamadı google. Hatta mp3 sitesinde kullanıyordum adsenseyi. bir iki defa uyarı geldi banlamadılar. En sonunda sadece mp3 bulunan sitemi banladılar hesabımı yine banlamadılar. Şimdi hiçbirşey yapmıyorum kendi halinde kazanıyor zaten. Bence google o kadar da kolay banlamıyor. Yoksa çoktan banlanırdım ben