• 16-03-2024, 06:33:06
    #1
    Selamun aleykum, mobil uygulamamı açık test olarak yeni yayınladım. Kullanıcı sayısı 20 civarında şuan. Fakat eşleşme oranı inanılmaz düşük. Bunda bir sorun olduğu anlaşılıyor, sebebini ve çözümünü bilen var mı?

    Kodlarda mı bir hata yaptım acaba diye tereddüte düştüm. İstek ve gösterim arasındaki ilişkiyi araştırdım ama pek anlamış değilim. Bilgisi, fikri olanlar tavsiye verebilir mi?

    Bu durum ayrıca admob hesabina zarar verecekmiş gibi duruyor.

    Özellikle bu durumun bir yaptırımı var mı onu merak ediyorum?

    Bir günlük veri:


    Bir haftalık veri:
  • 16-03-2024, 08:38:01
    #2
    Kodda öncelik sırası yanlış olabilir.

    Örneğin kullanıcı bir butona tıkladığında veya başka bir layouta geçiş yaptığında reklam gösterilmesi gerekirken reklam isteği atılıyor olabilir.
    Yapılması gereken reklam isteğinin uygulama açılışında veya layout geçişinden önce atılıp sayfa geçildiğinde veya butona tıklandığında gösterilmesi gerekiyor.

    Burada verdiklerim örnekti sadece hangi reklam türü kullanılıyor ise ona göre düzenleme yapılması lazım.

    Sorun bunların dışında ise sebebini bilemiyorum.
  • 16-03-2024, 12:12:01
    #3
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodda öncelik sırası yanlış olabilir.

    Örneğin kullanıcı bir butona tıkladığında veya başka bir layouta geçiş yaptığında reklam gösterilmesi gerekirken reklam isteği atılıyor olabilir.
    Yapılması gereken reklam isteğinin uygulama açılışında veya layout geçişinden önce atılıp sayfa geçildiğinde veya butona tıklandığında gösterilmesi gerekiyor.

    Burada verdiklerim örnekti sadece hangi reklam türü kullanılıyor ise ona göre düzenleme yapılması lazım.

    Sorun bunların dışında ise sebebini bilemiyorum.
    Reklam ister ama göstermezsem belki sorun olabilir diye düşünüp başta buna dikkat etmeye çalışmıştım hocam. Bu doğruysa özellikle buraya tekrar dikkat edeyim. Çünkü yüzeysel kodlayip geçmiştim, hata olabilir teşekkürler bakayım tekrar
  • 16-03-2024, 20:00:43
    #4
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodda öncelik sırası yanlış olabilir.

    Örneğin kullanıcı bir butona tıkladığında veya başka bir layouta geçiş yaptığında reklam gösterilmesi gerekirken reklam isteği atılıyor olabilir.
    Yapılması gereken reklam isteğinin uygulama açılışında veya layout geçişinden önce atılıp sayfa geçildiğinde veya butona tıklandığında gösterilmesi gerekiyor.

    Burada verdiklerim örnekti sadece hangi reklam türü kullanılıyor ise ona göre düzenleme yapılması lazım.

    Sorun bunların dışında ise sebebini bilemiyorum.
    Evet hocam kodda hata yapmışım. Bayağı aradım sorunu, sadece fazladan "()" parantez aç kapa yazmışım. Action parametresi yerine fonksiyonu tetikliyormuş. Onun yüzünden sonsuz döngüye giriyormuş banner reklam.

    Hatayı düzelttim de yakın zamanda güncelleme yapamayacağım. Bu kadar reklam isteği politika ihlaline sebep olur mu?
  • 16-03-2024, 20:02:26
    #5
    mfa95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam kodda hata yapmışım. Bayağı aradım sorunu, sadece fazladan "()" parantez aç kapa yazmışım. Action parametresi yerine fonksiyonu tetikliyormuş. Onun yüzünden sonsuz döngüye giriyormuş banner reklam.

    Hatayı düzelttim de yakın zamanda güncelleme yapamayacağım. Bu kadar reklam isteği politika ihlaline sebep olur mu?

    Sanmıyorum ama net bilgi sahibi değilim sonuçta reklam verenlere bir zararı yok istek geliyor ama gösterim yok buda reklam verenlerin paralarının haksız gitmedigini gösterir.
  • 30-03-2024, 01:00:47
    #6
    Geliyor gelmekte olan reklam kısıtlaması