Kodda öncelik sırası yanlış olabilir.
Örneğin kullanıcı bir butona tıkladığında veya başka bir layouta geçiş yaptığında reklam gösterilmesi gerekirken reklam isteği atılıyor olabilir.
Yapılması gereken reklam isteğinin uygulama açılışında veya layout geçişinden önce atılıp sayfa geçildiğinde veya butona tıklandığında gösterilmesi gerekiyor.
Burada verdiklerim örnekti sadece hangi reklam türü kullanılıyor ise ona göre düzenleme yapılması lazım.
Sorun bunların dışında ise sebebini bilemiyorum.
Reklam ister ama göstermezsem belki sorun olabilir diye düşünüp başta buna dikkat etmeye çalışmıştım hocam. Bu doğruysa özellikle buraya tekrar dikkat edeyim. Çünkü yüzeysel kodlayip geçmiştim, hata olabilir teşekkürler bakayım tekrar