Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodda öncelik sırası yanlış olabilir.

Örneğin kullanıcı bir butona tıkladığında veya başka bir layouta geçiş yaptığında reklam gösterilmesi gerekirken reklam isteği atılıyor olabilir.
Yapılması gereken reklam isteğinin uygulama açılışında veya layout geçişinden önce atılıp sayfa geçildiğinde veya butona tıklandığında gösterilmesi gerekiyor.

Burada verdiklerim örnekti sadece hangi reklam türü kullanılıyor ise ona göre düzenleme yapılması lazım.

Sorun bunların dışında ise sebebini bilemiyorum.
Evet hocam kodda hata yapmışım. Bayağı aradım sorunu, sadece fazladan "()" parantez aç kapa yazmışım. Action parametresi yerine fonksiyonu tetikliyormuş. Onun yüzünden sonsuz döngüye giriyormuş banner reklam.

Hatayı düzelttim de yakın zamanda güncelleme yapamayacağım. Bu kadar reklam isteği politika ihlaline sebep olur mu?