Selamun aleykum, mobil uygulamamı açık test olarak yeni yayınladım. Kullanıcı sayısı 20 civarında şuan. Fakat eşleşme oranı inanılmaz düşük. Bunda bir sorun olduğu anlaşılıyor, sebebini ve çözümünü bilen var mı?
Kodlarda mı bir hata yaptım acaba diye tereddüte düştüm. İstek ve gösterim arasındaki ilişkiyi araştırdım ama pek anlamış değilim. Bilgisi, fikri olanlar tavsiye verebilir mi?
Bu durum ayrıca admob hesabina zarar verecekmiş gibi duruyor.
Özellikle bu durumun bir yaptırımı var mı onu merak ediyorum?
Bir günlük veri:
Bir haftalık veri: