Evet hocam kodda hata yapmışım. Bayağı aradım sorunu, sadece fazladan "()" parantez aç kapa yazmışım. Action parametresi yerine fonksiyonu tetikliyormuş. Onun yüzünden sonsuz döngüye giriyormuş banner reklam.
Hatayı düzelttim de yakın zamanda güncelleme yapamayacağım. Bu kadar reklam isteği politika ihlaline sebep olur mu?
Sanmıyorum ama net bilgi sahibi değilim sonuçta reklam verenlere bir zararı yok istek geliyor ama gösterim yok buda reklam verenlerin paralarının haksız gitmedigini gösterir.